6 תשובות
דיסני גידל לא צריך משתמש חדש אפשר פשוט להתחבר למשתמש הנוכחי
אנונימית
כן אני יודעת כתבתי עכשיו^
לא ראיתי חח סורי
אנונימית
אה אבל זה בגלל שלא זכרתי את הסיסמא שלי
אם את זוכרת את הסיסמא תתחברי מהמחשב ופשוט תעשי משם
אם את זוכרת את הסיסמא תתחברי מהמחשב ופשוט תעשי משם
תנסי מהמחשב
אנונימית
תראי מה אני עשיתי יש לי גם אייפון 8 פלוס
פתחתי משתמש חדש מהמחשב ושם עשיתי את הפרימיום ואז פשוט התחברתי מהמשתמש החדש לטלפון ויש לי פרימיום בטלפון פשוט ממשתמש חדש
אבל תצטרכי לעשות פלייליסטים חדשים והכל
פתחתי משתמש חדש מהמחשב ושם עשיתי את הפרימיום ואז פשוט התחברתי מהמשתמש החדש לטלפון ויש לי פרימיום בטלפון פשוט ממשתמש חדש
אבל תצטרכי לעשות פלייליסטים חדשים והכל
באותו הנושא: