התחברות
הרשמה
מרגישה מטומטמת שקניתי מראש מתנה לחבר מאוד טוב שלאחרונה וויתר עליי בכל כך קלות בגלל עניין פעוט. מה הייתם עושים במקומי?
מביאים את המתנה? מנסים לדבר? או מוותרים כמו שהוא וויתר.... מה לעשות עם המתנה?
10 בספטמבר 2019, 17:33
מתנה
חבר טוב
חברים
חברות
ריב
תשובה אחת
לשמור תמונה לאדם ראוי
Steve Jobs
באותו הנושא:
האי קיו שלי הוא 122 זה בסדר?אני מרגישה מטומטמת ויש לי הרגשה שזה מתחת לממוצע
קניתי משהו יקר ומיותר ואני מרגיש מטומטם מה לעשות?
תקשיבו היה לי חלום ממש מוזר אני מרגישה מטומטמת זה אומר משו?
פאק אני מרגישה מטומטמת (קצר)
אני מרגישה כל כך מטומטמת
אני מרגישה מטומטמת.
אני מרגישה מטומטמת
עד כמה זה מטומטם שקניתי משהו רק בגלל שהייתי צריך שקית שחורה?
אני מרגישה כל כך מטומטמת! :(
אני מרגישה ממש מטומטמת שהגבתי ככה או שאמרתי משהו בכלל(קצת ארוך אבל זה חשוב
דיי אני באמת מרגישה אליו משהו ואני מרגישה כל כך מטומטמת יואוו