5 תשובות
תנסי לדבר עם ילדים אחרים בכיתה, להתחבר גם לבנים( בדרך כלל עם בנים הכי כיף והם לא ינטשו אותך ) את יכולה גם ללכת לתנועות נוער
שואל השאלה:
הלוואי שזה היה עובד ככה עליתי איתה לבד רק אוצה אני מכירה והיא מכירה שם מלא והיא איתן ואני נשארת לבד. (כל הבנות בכיצה)
אוקי את אומרת שהיא חברה טובה תתפסי אותה ותדברי איתה תגידי שזה חשוב שיהיו עוד חברות אבל היא קצת שכחה אותך והיא חסרה לך
היא תבין תתנצל ותשתדל לא לעשות את זה לעיתים קרובות כלכך
ואם זה ממשיך אז תשמעי מי צריך אוייבים עם חברים כמו שלך
אל תבזבזי את הזמן שלך עליה. תמצאי לך מישהי אחרת שיהיה לך יותר טובה איתה
תחפשי חברה אחרת