9 תשובות
התמונה הימנית.
ואוו השמאליי איזה יופי אמאא הלואי הייצי מוצא מישהי כזאת
אממ.. הימיני יותר טבעי, אבל השמאלי יותר יפה לדעתי.. נראלי שאני חושבת כך בגלל הצורה שלו אבל חח
ימין לפי דעתי
שואל השאלה:
אה סליחה,הוספתי עכשיו
אה סליחה,הוספתי עכשיו
אנונימית
נראלי הימנית אני פחות מתחברת לצבע בשמאל
אין תמונה אחותי
השמאלי לדעתי.
התמונה השמאלית
באותו הנושא: