4 תשובות
זה בסדר אל תרגישי לא בנוח
כן
שמחה שחשפת את עצמך קצת ושמחה שהיא יכלה לגרום לך להרגיש מספיק בנוח לדעתי
~v~
היא לא תחשוב עלייך כלום, לכולם יש רגעים לא טובים לפעמים ומותר לך להתפרק ולבכות מולה הכל בסדר:)
הכל נאמר לפניי ^