4 תשובות
זה בסדר אל תרגישי לא בנוח
כן
שמחה שחשפת את עצמך קצת ושמחה שהיא יכלה לגרום לך להרגיש מספיק בנוח לדעתי
שמחה שחשפת את עצמך קצת ושמחה שהיא יכלה לגרום לך להרגיש מספיק בנוח לדעתי
היא לא תחשוב עלייך כלום, לכולם יש רגעים לא טובים לפעמים ומותר לך להתפרק ולבכות מולה הכל בסדר:)
הכל נאמר לפניי ^