3 תשובות
מה ?? חוק דפוק
אנשים נותנים טיפ על השירות של המלצר זה אמור להיות חלק מהמשכורת שלו לא מבינה בכלל מאיפה האומץ של בית עסק לקחת את הטיפ הזה שמלצר עבד ככ קשה אליו לטובת העסק ולתת ממש מעט למלצר ולעוד כמה אנשים אז לפי כך
בן אדם שהיה מלצר זוועה יקבל גם מהטיפ אבל מלצר שעבד קשה והכל יקבל אותו דבר אבל הוא השקיע יותר בשביל הכסף הזה ._.
אנשים נותנים טיפ על השירות של המלצר זה אמור להיות חלק מהמשכורת שלו לא מבינה בכלל מאיפה האומץ של בית עסק לקחת את הטיפ הזה שמלצר עבד ככ קשה אליו לטובת העסק ולתת ממש מעט למלצר ולעוד כמה אנשים אז לפי כך
בן אדם שהיה מלצר זוועה יקבל גם מהטיפ אבל מלצר שעבד קשה והכל יקבל אותו דבר אבל הוא השקיע יותר בשביל הכסף הזה ._.
מה? זה חוק דבילי
זה לא בסדר...
ולכל דבר צריך לשלם טיפ כ-20%
זה לא בסדר...
ולכל דבר צריך לשלם טיפ כ-20%
נגד מה הקטע
באותו הנושא: