9 תשובות
אל תלכי עם ראש למטה
ההפך. אין לך מה להתבייש. תלכי עם גב זקוף, ראש למעלה ותסתכלי בעיניים מה את שמה על מישהו תהיי את וזהו
ההפך. אין לך מה להתבייש. תלכי עם גב זקוף, ראש למעלה ותסתכלי בעיניים מה את שמה על מישהו תהיי את וזהו
הכי מגניב להיות סנובית למרות שאת לא נשמעת ,אלתשימי עליו
סליחה על ההודעה הריקה... היא מגניבה אז אשאיר xd
שואל השאלה:
חח זה סבבה
אתן לך פרח על המגניבות
חח זה סבבה
אתן לך פרח על המגניבות
אנונימית
יאיי תודה :))))))))
גם אצלי זה היה ככה סבית ספר הקודם שלי, כשבאתי הייתי חדשה והייתי ממש ביישנים וכולם חשבו שאני סנובית אבל אז התחלתי להיפתח והתחילו להכיר אותי כמו שאני והסטיגמה נעלמה
שואל השאלה:
חחח תודה...
חחח תודה...
אנונימית
שימי עליו פס!
שיחשוב שאת סנובית, הוא בעצמו סנוב ומתנשא!
הכי טוב להיות ביישנית!!
כותבת לך מישהי שיש לה add
שיחשוב שאת סנובית, הוא בעצמו סנוב ומתנשא!
הכי טוב להיות ביישנית!!
כותבת לך מישהי שיש לה add
באותו הנושא: