התחברות
הרשמה
השלט של הנהג חדש כל הזמן נופל לי ואני כל פעם צריכה לעצור בצד בשביל לסדר ולא תמיד זה אפשרי לעצור. מה עושים עם זה?
הבנתי שמקבלים דוח אם נוסעים בלי
9 בספטמבר 2019, 18:10
נהג חדש
נהיגה
חוקים
נהג צעיר
תשובה אחת
להדביק אותו?
או לקנות חדש בטח נגמר לו שם הדבק
M
Mr. Bean
באותו הנושא:
האם אחרי שנתיים מהוצאת הרישיון כשאני נחשב "נהג צעיר" אני חייב לשים את השלט "נהג חדש" ?
אם באמצע נהיגה השלט של הנהג חדש נופל, יכולים לקבל על זה קנס?
שימוש בשלט "נהג חדש" - אני בת 27 כשאקבל רישיון אצטרך לשים שלט נהג חדש?
למה צריך לשים את השלט של נהג חדש?
צריך לקנות את השלט של הנהג חדש או שהמורה מביא?
השלט של הנהג חדש נופל לי כל הזמן מהשמשה האחורית מה יגרום לו להשאר במקום (ולא דבק כי בכל זאת זה חלון)
אני נשבע לכם שנטפלים לי בכביש בגלל השלט של הנהג חדש
את השלט של הנהג חדש מקבלים מהמורה?
איפה קונים את השלט של ה "נהג חדש" ששמים מאחורה באוטו?
אם נגמר לי מלווה לילה אני צריכה לשים עדין את השלט נהג חדש?
אם אני בת 16.10 באיזה גיל אני אמורה להוריד את השלט נהג חדש?