10 תשובות
לימוד תנ"ך בבית הספר כחלק מבגרות חובה.
זלזול במי שאתה, פוסלים אותך מראש.
שואלים אותך כל הזמן למה אתה לא מאמין.
מנסים להכריח אותך להאמין כל הזמן ולשנות את האמונה שלך, ואת התפיסה שלך.
חופרים לךצכל הזמן עם הוכחות שאמורות להוכיח את קיומו של האל.
שואלים אותך שאלות לא קשורות בכלל, ובכוונה מנסים לקשר את זה לאלוהים בדרך עקיפה ועקומה.
זלזול במי שאתה, פוסלים אותך מראש.
שואלים אותך כל הזמן למה אתה לא מאמין.
מנסים להכריח אותך להאמין כל הזמן ולשנות את האמונה שלך, ואת התפיסה שלך.
חופרים לךצכל הזמן עם הוכחות שאמורות להוכיח את קיומו של האל.
שואלים אותך שאלות לא קשורות בכלל, ובכוונה מנסים לקשר את זה לאלוהים בדרך עקיפה ועקומה.
סבל בשיעורי תנ"ך (?)
להתווכח עם תאיסטים שלא מבינים אפילו מה זה אתאיזם.
ויכוחים של שיח חירשים
אני לא אתאיסט
אבל לרובכם יש משהו משותף אתם מתנשאים על מאמינים
אבל לרובכם יש משהו משותף אתם מתנשאים על מאמינים
שואל השאלה:
מאיפה הסקת את זה ?
מאיפה הסקת את זה ?
אנונימית
מכמה תשובות שאתם עונים לי(לא כולם חלק)
שואל השאלה:
אוליי חלק, אבל אלו ממש לא הרוב.
אוליי חלק, אבל אלו ממש לא הרוב.
אנונימית
בתור אתאיסטית אני אומרת, זה צ'יזבורגר
ולחשוב שכל שיעור תנך זה בולשיט
ולחשוב שכל שיעור תנך זה בולשיט
צ'יזבורגר
באותו הנושא: