2 תשובות
2 נחמד
כולם סבבה כתבי מה שיותר בא לך
הוא ישמח לקבל הודעה
כולם סבבה כתבי מה שיותר בא לך
הוא ישמח לקבל הודעה
שואל השאלה:
אנחנו בקשר ממש טוב אנחנו יושבים אחד ליד השני בכיתה ובדרכ מדברים בוואצפ וכזה מעבר ונותנים חיבוק כשנפגשים
פשוט היום גם לא חיבקתי אותו והייתי די קרה והוא תמיד ממש דואג לי וחמוד אליי אז מרגיש לי שאני צריכה לבדוק מה קורה איתו ואם הוא בסדר
אנחנו בקשר ממש טוב אנחנו יושבים אחד ליד השני בכיתה ובדרכ מדברים בוואצפ וכזה מעבר ונותנים חיבוק כשנפגשים
פשוט היום גם לא חיבקתי אותו והייתי די קרה והוא תמיד ממש דואג לי וחמוד אליי אז מרגיש לי שאני צריכה לבדוק מה קורה איתו ואם הוא בסדר
אנונימית
באותו הנושא: