תקשיבו אתמול קרה לי משהו שלא יכולתי להתעלם ממנו (כנסו)
נסעתי בהסעה מבית ספר והיו שם שני ילדים שהציקו לאיזה ילד והם קראו לו נוצרי מסריח וצחקו עליו וכל זה.. וזה ממש יושב עליי וחבר שלי אמר לי אל תדווחי כי זה יכול להיות גרוע יותר והילדים שהציקו הם בשכבה ח לפי מה שהבנתי כי שאלתי (את חבר שלי כי הוא איתם בהסעה גם) ואני רק יודעת על השם של הילד שהציקו לו אני לא יודעת יותר מיזה וממש קשה לי חלק אומרים לדווח חלק אומרים תחכי ואמרתי לחבר שלי והוא אמר לי שלדעתו אני עושה שטות כי אם מדווחים אז הילדים האלה יותר יציקו לו כי הם חושבים שהוא זה שהלשין עליהם.. אבל בכל זאת, הלכתי למנהלת החטיבה כי אני מכירה אותה ממש טוב ואמרתי לה שאולי ינסו קודם לדבר עם הילד היא בהתחלה הציעה שהיא תעלה להסעות ואמרתי לה שאני חושבת שזה שקוף מידי ואמרתי לה שתנסה היא או המחנכת של הילד שהציקו לו , אז שינסו לדבר איתו כי ממש כאב לי לראות את זה. וחבר שלי לא יודע שדיווחתי.. להגיד לו? אני מפחדת מהתגובה שלו אבל מצד שני אני יודעת שעשיתי את המעשה הנכון (לדווח)