6 תשובות
את מתעללת בו תעזבי תבנאדם לנפשו
זה טיפה מטריד ואת קצת אובססיבית..
שהוא מתחמק ממך בצדק, תורידי קצת אובססיוביות ממנו אני חושבת שזה פשוט מטריד אותו להיות בקרבתך.
אולי זה ישתנה.
ברור שהוא יתחמק לה רצית לשים את החזה שלך עליו ולמה נכנסת לשירותי בנים שבפירוש כתוב "בנים"
חשבת על זה שאת אובססיבית אליו יותר מדי בקטע שזה כנראה כבר מטריד אותו כנראה?
השם שלך מתאים בד?
אנונימית