4 תשובות
כע
כן זה נוח
את ספורטיבית כנראה .
אני האמת לא אוהבת טייצים, זרוק מדיי בעיניי .
אני האמת לא אוהבת טייצים, זרוק מדיי בעיניי .
כן. גם אני אני כזאת. לא סובלת לשים גינסים.
באותו הנושא: