8 תשובות
כי שיוויון?
לא העלו אל תדאגי אני תכף מתגייסת לא העלו
העלו כדי ליצור שיוויון בין הבנים לבנות. לבנים הורידו 4 חודשים לבנות הוסיפו 4 חודשים..
זה מתחיל מינואר 2020
זה מתחיל מינואר 2020
אנונימית
לשאלה - לא יודעת למה
ומה מינואר 2020
אוף
ומה מינואר 2020
אוף
מצטערת חחח אבל ככה החליטו :( גם אני כנראה יעשה שנתיים וארבע :(
אנונימית
שואל השאלה:
אה זה מתחיל מינואר
אז אם אני מתגייסת בנובמבר לא יהיה לי את זה?
אה זה מתחיל מינואר
אז אם אני מתגייסת בנובמבר לא יהיה לי את זה?
אנונימית
לא יהיה לך
ורציתן שיוויון לא?
ורציתן שיוויון לא?
שואל השאלה:
אף.פעם לא רציתי שיוויון
אף.פעם לא רציתי שיוויון
אנונימית
באותו הנושא: