8 תשובות
כי שיוויון?
לא העלו אל תדאגי אני תכף מתגייסת לא העלו
העלו כדי ליצור שיוויון בין הבנים לבנות. לבנים הורידו 4 חודשים לבנות הוסיפו 4 חודשים..
זה מתחיל מינואר 2020
אנונימית
לשאלה - לא יודעת למה
ומה מינואר 2020
אוף
מצטערת חחח אבל ככה החליטו :( גם אני כנראה יעשה שנתיים וארבע :(
אנונימית
שואל השאלה:
אה זה מתחיל מינואר
אז אם אני מתגייסת בנובמבר לא יהיה לי את זה?
אנונימית
לא יהיה לך
ורציתן שיוויון לא?
שואל השאלה:
אף.פעם לא רציתי שיוויון
אנונימית