20 תשובות
מז"ל טוב
שואל השאלה:
גם אני ראיתי וחושב אותו דבר
גם אני ראיתי וחושב אותו דבר
מזל טוב 1 ו2
זה סרט מעולה וזה לא כזה מפחיד
זה סרט מעולה וזה לא כזה מפחיד
אנונימית
שואל השאלה:
ברצינות? נחשב הסרט הכי מפחיד בכל הזמנים,בכל מקרה אני לא מתכנן לראות
ברצינות? נחשב הסרט הכי מפחיד בכל הזמנים,בכל מקרה אני לא מתכנן לראות
אותי זה לא הפחיד
קורולין (הנוסטלגיהההה)
הנזירה
איט (באמת שלא מפחיד)
הנזירה
איט (באמת שלא מפחיד)
מת או חובה .. סרט טובב
מת או חובה וזה גם לא כזה מפחיד
אנונימית
רק אומרת שit הראשון זה סרט ממש ממש מצחיק והוא בכלל לא מפחיד, כאילו כל מי שאמר שזה הסרט הכי מפחיד באותה תקופה ושיט כזה אז או שהוא לא ראה את הסרט או שהוא אידיוט
לכל מי שכותב איט...
וואט דה פאק איך אתם חושבים ככה זה הסרט הכי מפחיד שראיתי וראיתי המון סרטים זה פאקינג איט זה הסרט הכי מפחיד
וואט דה פאק איך אתם חושבים ככה זה הסרט הכי מפחיד שראיתי וראיתי המון סרטים זה פאקינג איט זה הסרט הכי מפחיד
אנונימית
איט זה ממש מפחיד ממש לא אולי כי יש לי פוביה מליצנים אבל עדיין זה מפחיד
אנונימית
כל בן אדם שראה את הסרט ואני מכירה אותו אישית (גם כולל אותי) אמרו שזה לא סרט מפחיד בשיט
אם יש לך פוביה מחמצנים אז זה לגיטימי שתפחדי מזה אבל בעיקרון זה לא סרט כזה מפחיד
כן.. אבל בכללי והרוב חושבים ככה שזה סרט ממש מפחיד וטוב מאוד
אנונימית
אין סרטי אימה טובים שלא מפחידים, it היה סרט נחמד והוא לא היה מפחיד בכלל
האי, בגלל האסטרואיד הדבילי הזה
אנונימי
טלאטביס
חחח טלטאביז
אנונימי
באותו הנושא: