3 תשובות
פעם הבאה שזה קורה תנסי להפריד.
הילד לא צריך לסבול מבריונות רק בגלל שקשה להם לשלוט בעצמם
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה שלא יהיה פעם הבאה כי אני לא כל יום בהסעה הזאת. להתלונן לאחד המורים שמלמדים בשכבה הזאת? תאמינו לי שרציתי ממש אבל פחדתי
אנונימית
כן
אנונימית