3 תשובות
פעם הבאה שזה קורה תנסי להפריד.
הילד לא צריך לסבול מבריונות רק בגלל שקשה להם לשלוט בעצמם
הילד לא צריך לסבול מבריונות רק בגלל שקשה להם לשלוט בעצמם
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה שלא יהיה פעם הבאה כי אני לא כל יום בהסעה הזאת. להתלונן לאחד המורים שמלמדים בשכבה הזאת? תאמינו לי שרציתי ממש אבל פחדתי
כנראה שלא יהיה פעם הבאה כי אני לא כל יום בהסעה הזאת. להתלונן לאחד המורים שמלמדים בשכבה הזאת? תאמינו לי שרציתי ממש אבל פחדתי
אנונימית
כן
אנונימית
באותו הנושא: