4 תשובות
זה לא רע אבל זה בזבוז זמן..
אנונימית
לא רע, אבל סתם חבל.
יש לך זמן לעבוד ולחסוך ואז אולי אפילו לטייל אם תרצה תנצל את הזמן הזה.
בצבא לא תצליח לחסוך כמו שאתה יכול עכשיו
רע מאוד, אתה תצטרך מלא כסף
גם אני ככה(רק לפני שירות לאומי)