6 תשובות
זה יקח זמן להתרגל לכיתה וזה אבל תהיי חברותית תדברי אם כולם תנהלי שיחות וזה
לא קשה
תבואי בגישה חברותית ואל תילחצי יותר מידי, זה יהיה לל מוזר בהתחלה אבל תתרגלי, להם זה לא מוזר
אל תתייחסי לזה חשיבות. גם אני הייתי ככה
ממש לא
תתחברי כמה שיותר ואל תתביישי!
זה הרבה יותר כיף מכיתה של בנות לכוד
יקח לך כמה ימים להתרגל זה לא קשה
שואל השאלה:
אבל זה כמו עם בנות?
אנונימית
באותו הנושא: