11 תשובות
גם אני בהתחלה. חשבתי ככה
שואל השאלה:
זה משגע אותי אני מכירה את זה ממקום אחר, כבר שמעתי את זה בעבר רק שאני לא מצליחה להיזכר איפה
זה משגע אותי אני מכירה את זה ממקום אחר, כבר שמעתי את זה בעבר רק שאני לא מצליחה להיזכר איפה
אנונימית
אולי מהשיר without me ?זה טיפה דומה
יש מצב?
תבדקי רגע תכנסי לשיר ותגידי אם זה דומה
שואל השאלה:
לא לא זה נראה לי משיר יותר ישן
לא לא זה נראה לי משיר יותר ישן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תודה
אבל תודה
אנונימית
מזכיר לי נורא את ההתחלה של 2002 של אן מארי
מזכיר לי הכל לטובה חחח
heartbeat כנראה? לדעתי ה nightcore של זה יותר דומה אבל תחליטי את חח
קישורים מצורפים:
ה nightcore של heartbeat אם את רוצה
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: