45 תשובות
וואי זה כמו שקרה עם שי חי שהוא סיפר שקרה לו משהו כזה ביפן
אנונימי
תדברי עם אבא שלך
תכירי חברים
ואם את באמת לא מצליחה להכיר חברים תכירי חברים אינטרנטים
באמת שחברים יעזרו יכולה להשבע
תכירי חברים
ואם את באמת לא מצליחה להכיר חברים תכירי חברים אינטרנטים
באמת שחברים יעזרו יכולה להשבע
אל תאמיני בזה.. ברגע שתפסיקי לחשוב על זה את בכלל לא תמצאי דברים שקשורים לזה..
זה לא אמיתי (לפי היהדות.)
זה לא אמיתי (לפי היהדות.)
אני כן מאמינה ברוחות, אבל יכול שחלק המקרים שנקראת פה הם מקריים אבל הקטע של המנורה באמת חשוד
הייתי במקרה שלך את פשוט צריכה למצוא משהו אחר שיעסיק אותך בלילה
תינשמי הכול טוב
זה רק בראש שלך
זה רק בראש שלך
^??
יכול להיות רוח או שהבורג השתחרר.
בכל מקרה אם את מאמינה אפשר לבדוק את המזוזות .
בכל מקרה אם את מאמינה אפשר לבדוק את המזוזות .
שואל השאלה:
אני בת 16 בכיתה יב
ולא ראיתי מזוזות באף מקום
אני בת 16 בכיתה יב
ולא ראיתי מזוזות באף מקום
אנונימית
תקשיבי בתור אחת שחוקרת את זה זה יכול להיות שהמשפחה שלך מסתובבת בלילה בבית ושהמנורה נפלה בגלל כוח המשיכה
תדברי עם אבא שלך שיפנה לרב ותתקינו מזוזות .
שיהיה גם הגנה מפני דברים רעים
שיהיה גם הגנה מפני דברים רעים
אז תתקינו מזוזות כי צריך
ומומלץ לקרוא תפילת ברכת הבית
ולהוריד מתחים תירגעי נשמה שלי אין לך רוח בבית כולנו מדמיינים לפעמים דברים או חרדתיים ממש
ומומלץ לקרוא תפילת ברכת הבית
ולהוריד מתחים תירגעי נשמה שלי אין לך רוח בבית כולנו מדמיינים לפעמים דברים או חרדתיים ממש
^
אני גם ממליצה להגיד שמע ישראל לפני השנה
זה מרגיע תנסי
זה מרגיע תנסי
שואל השאלה:
טוב אין לי בכלל מזוזות וזה עכשיו יותר מלחיץ
איך אני יושנת הלילה
טוב אין לי בכלל מזוזות וזה עכשיו יותר מלחיץ
איך אני יושנת הלילה
אנונימית
כןכן תשמעי מוזיקה זה עוזר
אין לך "הגנה" בבית אם אין לך מזוזות
אני אישית כן מאמין ברוחות ,
יש לך מצלמה? אם יש שימי אותה במקום שתסתכל על החדר שלך תרגישי יותר בטוחה
כי יש מה שמצלם ותשמעי מוזיקה באוזניות עד שתרדמי.
אני אישית כן מאמין ברוחות ,
יש לך מצלמה? אם יש שימי אותה במקום שתסתכל על החדר שלך תרגישי יותר בטוחה
כי יש מה שמצלם ותשמעי מוזיקה באוזניות עד שתרדמי.
אנונימי
היי, הכל בסדר
אבא שלך בבית?
אם כן, את יכולה אולי לקחת מחר חופש מהבית ספר, פעם אחת לא תעשה כלום, ולראות טלוויזיה בסלון עד שיהיה אור ואז תלכי לישון
תבקשי מאבא שלך מאוחר יותר כסף לקנות מזוזות והתקיימה גם מצלמה אולי
בהצלחה
אבא שלך בבית?
אם כן, את יכולה אולי לקחת מחר חופש מהבית ספר, פעם אחת לא תעשה כלום, ולראות טלוויזיה בסלון עד שיהיה אור ואז תלכי לישון
תבקשי מאבא שלך מאוחר יותר כסף לקנות מזוזות והתקיימה גם מצלמה אולי
בהצלחה
תתקינו מזוזות זה יעזור לך להרגיש בטוחה יותר בבית.
חוץ מזה שאני לא מאמינה בדברים האלה, פשוט אל תחשבי על זה, הכול בראש תאמיני לי, אין דבר כזה רוחות.
חוץ מזה שאני לא מאמינה בדברים האלה, פשוט אל תחשבי על זה, הכול בראש תאמיני לי, אין דבר כזה רוחות.
ניסית לספר את זה לאבא שלך?
תוודאי שכל דלת בבית נעולה באופן וודאי
תוודאי שכל דלת בבית נעולה באופן וודאי
שואל השאלה:
כן zorov סיפרתי לו והוא גם אומר שזה בגלל סרטי אימה שאני רואה
אבל מה אם המנורה הזאת הופלה על ידי משהו באמת?
בבוקר כשהתעוררתי היא הייתה על הרצפה ואני לא מבינה מה בדיוק גרם לה ליפול כי החלונות היו סגורים והשולחן די יציב
אם זה היה קורה לך מה היית חושב?
כן zorov סיפרתי לו והוא גם אומר שזה בגלל סרטי אימה שאני רואה
אבל מה אם המנורה הזאת הופלה על ידי משהו באמת?
בבוקר כשהתעוררתי היא הייתה על הרצפה ואני לא מבינה מה בדיוק גרם לה ליפול כי החלונות היו סגורים והשולחן די יציב
אם זה היה קורה לך מה היית חושב?
אנונימית
וואלה אין לי מושג
באמת מוזר וקריפי
באמת מוזר וקריפי
תתקינו מזוזות בבית
אני מאמינה שברגע שתישני עם חברה או קרובת ממשפחה שלך את תפסיקי לדמיין את הדברים האלה
את יכולה לעשות צילום של המנורה?
אנונימי
שואל השאלה:
לפי מה שאני זוכרת הוא עמד ככה
הנה הצילום
לפי מה שאני זוכרת הוא עמד ככה
הנה הצילום
אנונימית
מה זה הדבר השחור הזה?
אנונימי
קני תהילים עד שיתקינו מזוזות שימי את התהלים לידך ותבקשי מאבא שלך להשים מזוזות גם אם אתם לא מאמינים זה לא אמור להפריע.
אנונימית
גרמת לי לפחד עכשיו
זה הכל בראש שלך!!
קודם כול תבדקי תמזוזות של הבית תסדרו אותם ודבר שני דברי עם אלוהים אם מאמינה בטוחה זה יעזור
^אין לה מזוזות בבית
איזה כיף לקרוא פה את כל התגובות של לשים מזוזות סוףסוף אני רואה מאמינים פה ולא אתאיסטים.
אנונימית
^מצחיק אבל לא חייב להיות מאמין בשביל שיהיו לך מזוזות בבית רק לידע כללי
דבר ראשון אל תדאגי הכל בסדר, אין לך ממה לפחד בכלל
וכמו שכולם אמרו מחר בבוקר תדאגי למזוודת בבית שיהיה
והייתי ממליצה לך לקרוא שמע ישראל
זה ממש עוזר בלילה תמיד שאני רואה סרטי אימה אני אומרת
וכמו שכולם אמרו מחר בבוקר תדאגי למזוודת בבית שיהיה
והייתי ממליצה לך לקרוא שמע ישראל
זה ממש עוזר בלילה תמיד שאני רואה סרטי אימה אני אומרת
קודם כל תרגעי ,תשתי מים ותשמעי אני ממליצה לך
1. לצפות בסירטונים מצחיקים לפני השינה
2. להשאיר אור דלוק בשירותים/חדר/מנורה לידך
3.לנשום
תעדכני אותי - הלכת לישון או לא? ואם כן מה עזר? ואם לא מה עשית?
בא לי לעזור לך :)
1. לצפות בסירטונים מצחיקים לפני השינה
2. להשאיר אור דלוק בשירותים/חדר/מנורה לידך
3.לנשום
תעדכני אותי - הלכת לישון או לא? ואם כן מה עזר? ואם לא מה עשית?
בא לי לעזור לך :)
אין רוחות בארץ ישראל..
דבר ראשון תשתפי את אבא שלך (אם הוא מקשיב לך) דבר שני אולי את רואה סרטים מפחידים שגורמים לך לחשוב על כל מיני דברים כאלה, יש את המושג הזה משנה מקום משנה מזל אבל רק אחרי שתראי את זה תוכלי להתקדם... בהצלחה
גם אני הרגשתי כזה דבר בחדר שלי מים שנפתחו בלי סיבה, רעשים מוזרים, תחושה שמשהו איתך בחדר, חלומות מוזרים, זה הגיע למצב שלא הצלחתי להרדם בלילה הלכתי לרב מקובל והוא הביא לי קמע ומאז אני מצליחה לישון נורמלי
אנונימית
תשמעי שירים, זה מה שאני עושה כדי לא לשמוע שום רעש מבחוץ.
אז למה אומרים שבישראל לא יכולות להיות רוחות?
אנונימית
תבדקו בצורה מקצועית את המזוזות בבית
כנראה אחת מהן לא בסדר וזה מה שקורה.
זה לא רוח ,זאת כנראה נשמה של מישהו שנפטר שמשויך לאותו בית
תבדקו את המזוזות בדחיפות
אני אומרת לך מנסיון.
כנראה אחת מהן לא בסדר וזה מה שקורה.
זה לא רוח ,זאת כנראה נשמה של מישהו שנפטר שמשויך לאותו בית
תבדקו את המזוזות בדחיפות
אני אומרת לך מנסיון.
יש המון דברים שיכולים לעזור לך אם את רוצה באוי לפרטי
כמו שכולם אמרו מזוזות חוץ מהשרותים גם אם את לא מאמינה , זה נותן תחושת ביטחון, בהצלחה :)
די איזה פחד