5 תשובות
אז בלי קרם.. פשוט תשתי הרבה מים ותאכלי יותר פירות ירקות זה ישתפר לך
שואל השאלה:
תודה רבה!!❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
זה מקום מאוד רגיש אצלי, גם אם אני שמה דאודורנט היפואלרגני אני מקבלת פריחה
אנונימית
ותנסי אולי לשים קרם גוף בבית שחי במקום דורדוראנט
זה אומר שאת לא שותה מספיק מים, הזיעה שלך יותר מרוכזת ויותר מסריחה אם תשתי יותר זה ידלל