17 תשובות
כשאני לבד עצוב לי אז לא יודעת
כולם מסתובבים איתך כי את חדשה ורוצים להכיר אותך אז תתאמצי להכיר אותם ולמצוא לזה אנרגיות וכשתכירי אותם אז את תמצאי לך מכולם את אלה שמתאימים להיות חברים שלך והסתובבו איתם
בהמשך כבר לא כולם ידבקו אלייך עכשיו זה ככה כי את חדשה ומסתקרנים לגבייך.
בהמשך כבר לא כולם ידבקו אלייך עכשיו זה ככה כי את חדשה ומסתקרנים לגבייך.
שואל השאלה:
לא.. כשאני מדברת זה ממש גוזל ממני אנרגיות. זה מתיש לדבר עם אחרים. איך לעזאזל עושים את זה במשך הרבה זמן?! כי עכשיו יש לי די הרבה ידידים ואין לי שמץ איך לשמור על זה. אני מרגישה שיבוא יום שבו אני אתפוצץ על כולם ואני פשוט לא יכולה לתת לו לבוא. זו לא אשמתם
לא.. כשאני מדברת זה ממש גוזל ממני אנרגיות. זה מתיש לדבר עם אחרים. איך לעזאזל עושים את זה במשך הרבה זמן?! כי עכשיו יש לי די הרבה ידידים ואין לי שמץ איך לשמור על זה. אני מרגישה שיבוא יום שבו אני אתפוצץ על כולם ואני פשוט לא יכולה לתת לו לבוא. זו לא אשמתם
אנונימית
שואל השאלה:
יש הרבה מאוד חדשים. אני לא אטרקציה כזו חח
יש הרבה מאוד חדשים. אני לא אטרקציה כזו חח
אנונימית
בטח כבר הכרת אותם בשבוע הזה אז תנסי להיות אם אלה שהתחברת אליהם יותר איתם זה לא יהיה קשה לדבר כי את תהייה חברה שלהם. בהמשך שכבר לא תהייה "החדשה" יהיה לך יותר קל. לבינתיים את יכולה אפילו להגיד באמצע שיחה "וואי דיברתי מלא כבר אין לי כוח חחח" ואז לא ידבקו אלייך תרמזי את זה בנחמדות
פשוט תהייה עם אלה שיותר התחברת אליהם ושהשאר מגיעים תגידי "אני באמצע שיחה"
וגם אם אין לך אנרגיות תהני מזה יש מצבים יותר גרועים
שנה שעברה הייתי בבית ספר אחר והיו לי מלא חברים ועכשיו אני חדשה אבל בגלל שכולם בחברות שלהם היה יותר קשה להכיר חברים (עכשיו מצאתי כמה חברות אבל זה לא כמו שנה שעברה)
שנה שעברה הייתי בבית ספר אחר והיו לי מלא חברים ועכשיו אני חדשה אבל בגלל שכולם בחברות שלהם היה יותר קשה להכיר חברים (עכשיו מצאתי כמה חברות אבל זה לא כמו שנה שעברה)
שואל השאלה:
אלו אנשים שאני באמת מחבבת. אבל להחזיק כמה קשרים בבת אחת ולתמרן בין כולם? לא יודעת. במשך שנים לא היה לי אף אחד וטיפה קשה לי עם השינוי הזה:) אני מניחה שבסוף אני אתרגל. תודה רבה❤
אלו אנשים שאני באמת מחבבת. אבל להחזיק כמה קשרים בבת אחת ולתמרן בין כולם? לא יודעת. במשך שנים לא היה לי אף אחד וטיפה קשה לי עם השינוי הזה:) אני מניחה שבסוף אני אתרגל. תודה רבה❤
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הידידות איתי בהתחלה היא שטחית מאוד. בזה אני טובה. אבל כשאנשים מתחילים לנסות להכיר אותי לעומק הם מגלים שאני ריקה. זה טיפה מפחיד אותי..
אבל הידידות איתי בהתחלה היא שטחית מאוד. בזה אני טובה. אבל כשאנשים מתחילים לנסות להכיר אותי לעומק הם מגלים שאני ריקה. זה טיפה מפחיד אותי..
אנונימית
לוקח זמן להיפתח ובהתחלה זה שיטחי אבל בסוף את תרגישי בנוח ויהיה לך יותר קל ואני בטוחה שאת לא ריקה את פשוט לחוצה מהשינויים
שואל השאלה:
אם היו לך הרבה חברים פעם אחת, לא יקח לזה הרבה זמן לקרות שוב. אנשים נמשכים אל אנשים כמוך אפילו בלי לשים לב. אל תדאגי. את תהיי בסדר❤❤
אם היו לך הרבה חברים פעם אחת, לא יקח לזה הרבה זמן לקרות שוב. אנשים נמשכים אל אנשים כמוך אפילו בלי לשים לב. אל תדאגי. את תהיי בסדר❤❤
אנונימית
הבעיה היא שהם בחבורות והם לא מנסים להכיר, הם מאוד שונים מהחברים הקודמים שלי אז זה בעיה להתחבר אליהם
שואל השאלה:
תאמיני לי, רוב האנשים לא רואים את זה, אבל תמיד יש ילד או שניים שקופים בכיתה. ממליצה לך לחפש אותם. אם לא בא לך, פשוט תמצאי חבורה שנראית לך נחמד ותידחפי פנימה. עם הזמן הם יתחילו לחבב אותך עד שתהפכי לחלק בלתי נפרד מהם
תאמיני לי, רוב האנשים לא רואים את זה, אבל תמיד יש ילד או שניים שקופים בכיתה. ממליצה לך לחפש אותם. אם לא בא לך, פשוט תמצאי חבורה שנראית לך נחמד ותידחפי פנימה. עם הזמן הם יתחילו לחבב אותך עד שתהפכי לחלק בלתי נפרד מהם
אנונימית
אני יכול לנסות להיות פה<;
ולעזור לך
ולעזור לך
שואל השאלה:
תודה❤❤
תודה❤❤
אנונימית
אני פשוט אחכה בפרטי בינתיים לך בשביל העזרה<;
באותו הנושא: