4 תשובות
יכול להיות שזה כאבי גדילה
כנל ואין לי שום כאבים
אבל יכול להיות שזה כאבי גדילה אז מזל טוב
אבל יכול להיות שזה כאבי גדילה אז מזל טוב
זה לא טוב שאת כמעט לא שותה ואוכלת.זה פוגע בגוף שלך.
יכול להיות שאת גדלה אבל בכל זאת זה ממש מסוכן לא לאכול ולשתות
יכול להיות שאת גדלה אבל בכל זאת זה ממש מסוכן לא לאכול ולשתות
לכי לרופא
וגם אולי את גובהת לפעמים שגובהים יש כאבים בגב או ברגליים
וגם אולי את גובהת לפעמים שגובהים יש כאבים בגב או ברגליים
באותו הנושא: