3 תשובות
יש בחגים וכאלה ליינים של נוער
במאיו בפקטורי
המוסד
יש מועדונים לקטינים (שזה בלי אלכוהול כמובן) מאיו אני חושבת עושים מידי פעם תעקבי אחרי יחצנים ותבדקי