2 תשובות
הזימון לגיוס עדיין אצלי חח, לא לקחו אותו ממני ביום הגיוס. ואני משתחררת עוד רגע.
תתקשרי מחר למיטב ותשאלי לגבי זה, אולי הם יכולים לשלוח חדש בדואר ולזרז שזה יגיע מהר.
תתקשרי מחר למיטב ותשאלי לגבי זה, אולי הם יכולים לשלוח חדש בדואר ולזרז שזה יגיע מהר.
את יכולה לבוא בלי זימון, רק עם תעודת זהות. למלא לא מגיעים הזימונים בגלל הדואר/או שמאבדים ואפשר לבוא רק עם תעודת זהות בתור הזדהות.
באותו הנושא: