4 תשובות
עדיף כבר להשאיר את זה.. בשביל להחזיר את צריכה לשלם על משלוח אליהם וזה עולה חמישים שקל וזה כבר יותר מהפער
זה רק 40 שקל..
מבאס אבל כסף בא והולך אל תהיי עצובה.. זה גם לא סכום ככ גדול
עם זה לא בדרך את יכולה לבטל