התחברות הרשמה

איך האנשים בקריה ?

6 בספטמבר 2019, 18:02
בוקרארוחת בוקרהעולם    
5 תשובות
איזו קריה
ל
ליאון185
כמו האנשים ב- erea 51
ע
ענבל פרלמוטר
שואל השאלה:
אם אתם לא יודעים אל תענו , קריה זה בסיס צבאי
אנונימית
חתיכים רצח אחד אחד
מ
מספים יותר xD
בסדר בסך הכל, יש כאלו ויש כאלו
/
/SID/
באותו הנושא:
אתם מגדירים את עצמכם בתור אנשים קרים או חמים?
אתם אנשים קרים או אנשים שמראיל אהבה?
אתם אנשים קרים?
אתם אנשים קרים?
אתם מתחברים לאנשים קרים?
אנשי בוקר/אנשי לילה?
רק אני לא יכולה לסבול אנשים קרים ואדישים?
היי אנשים בוקר טוב לכם היום :)❤ שיהיה לכם בוקר טוב ומדהים ואפילו יותר כמוכם :)❤
מה פירוש הביטוי "אנשים קרים"?
למה אומרים שרוסים הם אנשים קרים?
למה המזרחים פה אומרים שהאוכל של אשכנזים הוא מגעיל וחסר טעם ושאנחנו אנשים קרים, ולבנים?