כמה זמן בממוצע לוקח(לכם לפחות- או לקח) לפתור שאלה בגיאומטריה כיתה ט' (מבחן תחילת שנה של י'), בצורה רצינית שתקבל את מלוא
הנקודות? אני מנסה לעבוד על הזמנים שלי (אני לא מצליחה להספיק מבחנים- לוקחים לי אותם באמצע) אז אני רוצה לדעת כמה זמן להקציב לכל שאלה. *לפתור כולל טענה ונימוק