2 תשובות
חצי שעה ככה בעיקרון מתי שהיא נראת מוכנה
ואני לוקחת קוטג, גבינה לבנה ובולגרית מערבבת בקערה ביחד עם מלח ופלפל שחור ופלפל לבן ואז בתבנית שמה את הדפים את הגבינות ורוטב העגבניות עוד כמה שכבות ואז לבסוף שמים מוצרלה/גבינה צהובה ופרמזן אם את אוהבת וזהו מכניסים לתנור
ואני לוקחת קוטג, גבינה לבנה ובולגרית מערבבת בקערה ביחד עם מלח ופלפל שחור ופלפל לבן ואז בתבנית שמה את הדפים את הגבינות ורוטב העגבניות עוד כמה שכבות ואז לבסוף שמים מוצרלה/גבינה צהובה ופרמזן אם את אוהבת וזהו מכניסים לתנור
עד שהיא נהיית בצבע המתאים
לפי דעתי 20 דק
לפי דעתי 20 דק
באותו הנושא: