2 תשובות
אם היא תהיה שלו, כניראה שהוא לא בשבילך, אם כזה אכפת לך אז שלחי לו גם עוקב..
אם את לא מתביישת לדבר איתה על הנושא אז עדיף שתדברי איתה, מה כבר יכול לקרות? את גם לא חייבת על ההתחלה להגיד שיש לך קראש עליו אלא רק לנסות לחקור אותה ולשאול אותה אם היא דיברה איתו ודברים כאלה.. ואולי גם תשימי לו עוקב אבל לא ישר כי אז זה יהיה מוזר ששתיכן בבת אחת עוקבות אחריו.. חח סורי שחפרתי
אנונימית
באותו הנושא: