4 תשובות
סילבר
אני ממש אוהבת את הבושם טאבק- לאבא שלי יש אותו ואני שרופה עליו. זה בושם ישן כזה ובסופר פארם הוא עולה 100 ומטה בערך
עוד מעט יש מלא הנחות של ראש השנה
icon .חשבתי שאין להם בשמים לגברים.
UoU