10 תשובות
אני שונאת קייפופ
אחלה
שיר נחמד אבל לא מספיק בשביל להוסיף אותו לפלייליסט
שאלו בעבר, ולשאלה אני ממש אהבתי אותו , האאוטפיטים ממש נחמדים בקליפ, אבל לא יצא לי שפתאום אני רוצה לשמוע אותו, הוא נחמד כששומעים בטעות, אבל אין חשק.
אני ממש אוהבת אותו!! בין הדביוטים הכי טובים שהיו לבויגרופס השנה
נחמד, לא נכנס לפלייליסט וכנראה גם לא ייכנס.
יפהה מאודד
#הסטרמות
#הסטרמות
יפה בכללי לדעתי ab6ix לא מקבלים מספיק הערכה
אנונימית
^ כי הדיביוט שלהם היה רק לפני ארבעה חודשים
...
...
.
אנונימית
באותו הנושא: