9 תשובות
כן, אח שלי ואני ממש מחוברים :)
מאוד
ברור.
כן
כן ולא
למרות שהם מעצבנים שבא לי לתת להם מחבת למוח אני אוהבת אותם..
אחות גדולה כן אחות אמצעית הרבה פחות