7 תשובות
קלונקס
זה לא כזה קשה או מלחיץ, אני בן 14 נכון מאיפה לי: אני נהגתי כבר(לא בישראל כמובן) בחו"ל על מכונית אמיתית וזה לא הלחיץ בכלל. זה היה ממש מגניב בשבילי. בקיצור לא להילחץ להרגע, לשתות מים או לנוח קצת(לא לישון, פשוט לשכב) וזהו. מקווה שעזרתי ;)
איך היה הטסט?
כל הכבוד!!!
הוא אמר לך כשסיימתם?
אנונימית
שואל השאלה:
לא.. הטסט היה בשבע ורבע וברבע ל11 קיבלתי הודעה לטלפון שעברתי:)
אנונימית
שואל השאלה:
היה מעולה עברתי!!!!
אנונימית
איך היה??
אנונימית
באותו הנושא: