5 תשובות
אם את רעבה תאכלי משהו אחר עדיף
אבל דובונים זה סבבה
כן תאכלי
לא בריא לאכול בשעות כאלה חטיפים (ובכלל לא)
אולי תנסי משהו יותר בריא
שואל השאלה:
אבל ישלי קקי אוף
אנונימית
זה לא לא בריא לאכול בשעות כאלה את יכולה לאכול מה שבאלך זה סתם אמירה זה אותו דבר כמו שתאכלי בכל שעה ביום