5 תשובות
אם את רעבה תאכלי משהו אחר עדיף
אבל דובונים זה סבבה
אבל דובונים זה סבבה
כן תאכלי
לא בריא לאכול בשעות כאלה חטיפים (ובכלל לא)
אולי תנסי משהו יותר בריא
אולי תנסי משהו יותר בריא
שואל השאלה:
אבל ישלי קקי אוף
אבל ישלי קקי אוף
אנונימית
זה לא לא בריא לאכול בשעות כאלה את יכולה לאכול מה שבאלך זה סתם אמירה זה אותו דבר כמו שתאכלי בכל שעה ביום
באותו הנושא: