הוא כיתה יא ואני יב הוא פשוט התיישב לידי והתחיל לדבר איתי על מישהו ואז עבר לדבר עליי וניסה להכיר אותי והחמיא לי ולפעמים אנחנו אומרים בוקר טוב ומתחבקים סתם כזה אבל כשהוא מחבק אותי הוא מנופף לי על השכם כיאילו אני חברה טובה שלו אבל אנחנו בקושי מכירים אני מוצאת חן בעייניו?