3 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 16
ואם יאבחנו אותי בלי כלום. זה לא יהיה כתוב?
אני בת 16
ואם יאבחנו אותי בלי כלום. זה לא יהיה כתוב?
אנונימית
יהיה רק כתוב שהלכת לקב"ן
כל עוד לא יתנו לך סעיף נפשי/ציון קה"ס, הכול יהיה טוב.
באותו הנושא: