התחברות
הרשמה
אם הוא רושם דברים כדי שאקנא (בצחוק) איך להגיב ?
5 בספטמבר 2019, 20:13
הודעות
2 תשובות
אל תגיבי, זה הכי מעצבן כשלא עונים
פ
פיקאצואית
אתה פתטי ונואש
אנונימי
באותו הנושא:
אם ביום הולדת שלי חברים שלי רושמים לע מזל טוב בסטורי (שמעלים תמונה/ות ורושמים דברים כזה) אני צריכה להגיב? אם כן מה?
למה יש כאלה שכשאומרים להם להגיב מס' מסויים על תמונה בפייסבוק ורושמים "ותראו מה יקרה"
מה להגיב למישהו שרושם את הכי יפה שיש ?
שמישהו רושם משהו מצחיק אני מגיב ב-חחח. איך להגיב שמישהו רושם משהו עצוב?
יש פה אנשים שיודעים להגיב דברים מתחכמים ויכולים לעזור לי להגיב למישהו שמתכתב איתי משהו?
איך אני אמור להגיב ל*** הרגת אותי וסמיילי מת מצחוק?
מה אני יכולה להגיב למישהו בפוסט שהוא העלה משהו חברי בצחוק כמו "טעון שיפור" ?
מה להגיד למישהו שרושם לי בצחוק תתחתני איתי? משהו טוב כזה
מישהו גדול ממני שאני בקטע שלו הגיב לי "שצ" על הסטורי" (בצחוק) מה לענות??
להגיב לאנשים שאני לא מכירה דברים נחמדים באינסטגרם יעזור לי להעלות עוקבים?
אם אני מדברת עם איזה ידיד ואז הוא רושם בצחוק כזה "חחח מה נעלבת" ואני ארשום... (בתיאור)