4 תשובות
הייתי אומרת אחלה וממשיכה כרגיל
עדיף מאשר מעריץ של ביבי (הכוונה לא לימני בכללי אלא למעריצים של ביבי!!)
אנונימית
שואל השאלה:
ימני זה ממש לא בהכרח מעריץ ביבי
ימני זה ממש לא בהכרח מעריץ ביבי
אנונימית
סבבה למה יש לך בעיה עם זה שהוא שמולני? אני אפוליטית אבל למה יש לך בעיה? הוא סדיוק אותו חבר שהוא היה מקודם בדיוק אותו אדם בדיוק אותו ילד אני באמת שלא מבינה איפה הבעיה?
באותו הנושא: