7 תשובות
ואי כן:)
כן הייתי משחקת בזה מלא והיה לי מלא בובות
לי היה ty
שואל השאלה:
היה לי גם ty ^^
אנונימית
גם לי יש מלא ty וגם yoohoo
יואו איזה ישן
אימאלה היה לי בית ענק, היה לי דג את הדרקון הירוק פיל ושועל.
ברוב החדרים בבית לא היה לי כלום.
פאק חתיכת נוסטלגיה