7 תשובות
ואי כן:)
כן הייתי משחקת בזה מלא והיה לי מלא בובות
לי היה ty
שואל השאלה:
היה לי גם ty ^^
היה לי גם ty ^^
אנונימית
גם לי יש מלא ty וגם yoohoo
יואו איזה ישן
אימאלה היה לי בית ענק, היה לי דג את הדרקון הירוק פיל ושועל.
ברוב החדרים בבית לא היה לי כלום.
פאק חתיכת נוסטלגיה
ברוב החדרים בבית לא היה לי כלום.
פאק חתיכת נוסטלגיה
באותו הנושא: