3 תשובות
קרה לי גם, שלא יכלתי ללכת, זה עובר לאט לאט בהמשך היום, אם זה מחמיר ולא עובר אחרי יומיים שלוש תלכי לרופא
זה קורה לי כשאני עומדת הרבה זמן על הרגליים
אני שוטפת את הרגל במים רותחים ממש כמה דקות ואז זה עובר לי
אני שוטפת את הרגל במים רותחים ממש כמה דקות ואז זה עובר לי
שאלה יפה ממה זה קרה, אולי סתם שטף דם שהתפרץ או שעיקמת את הרגל איכשהו? אפילו שריר תפוס.
אם זה מדאיג אותך תלכי לרופא אחרי העבודה.
אם זה מדאיג אותך תלכי לרופא אחרי העבודה.
באותו הנושא: