תשובה אחת
גם אני הייתי ככה. אבל שנה שעברה... זה די קשה, לא אשקר אבל אל תכניסי את עצמך סתם ככה ללחץ...
תלמדי, תשקיעי, תשבי עם חברות אך צריך, תעצרי את המורה אם לא הבנת. לא להתבייש.