התחברות
הרשמה
אני היחיד שיש לו נטייה לפתוח את הדלת של המקפיא , כשממש חם לו ?
4 בספטמבר 2019, 21:49
מקרר
4 תשובות
לא
מ
מה אתה עושה פה ילד
גם אני
ח
חעייי
גם אני אבל זה מבזבז חשמל
ל
לא הוופל הכי בלגי.
חחח וואי גם אני
❤
❤baby girl
באותו הנושא:
ידיד שלי במקלחת ובא לי לפתוח לו את הדלת.הוא יתעצבן עליי נכון?
אני לבד בבית ומישהו מנסה חזק לפתוח את הדלת וצורח
כמה זה פאדיחנ מ1 עד 10 לפתוח לשיפוצניק את הדלת עם פיגמה?
אתם מאמינים שאם מישהו דופק בדלת ואין שם אף אחד אז אסור לפתוח את הדלת?
נזק למקרר בשל השארת דלת המקפיא פתוחה - האם השארת דלת המקפיא של המקרר פתוחה כשעה בטעות, יכולה לגרום לנזק למקרר? תודה.
גם לכם בבית יכולים לפתוח את הדלת של החדרים מבחוץ עם סכין?
יש לי מפתח אבל הדלת נעולה מהצד השני כאילו המפתח בצד השני נמצא בדלת אך לפתוח את הדלת??
אני לבד בבית ושמעתי רעשים ומישהו מנסה לפתוח את הדלת של החדר שלי וצועק צעקות בערבית
ברשותי מקרר שארפ. בכל פעם שסוגרים את דלת המקרר, דלת המקפיא נפתחת - האם הבעיה בגומיות האיטום?
אני לבד בבית ופורץ ניסה לפתוח את הדלת
איפה אני צריכה ללחוץ ברכבת ישראל כדי לפתוח את הדלת ?