26 תשובות
היו עד לא מזמן
כן
מעדיף שלא לול
מעדיף שלא לול
כמובן
אני נמצא פה.
שואל השאלה:
אבל תגידו מה הסודות חכמולוגים
אבל תגידו מה הסודות חכמולוגים
היה עד לא מזמן (סיפרתי לחברה הכי טובה שלי ולידיד שלי)
אה והסוד זה שחתכתי את עצמי
מניחה שזה לא סוד יותר
אה והסוד זה שחתכתי את עצמי
מניחה שזה לא סוד יותר
שואל השאלה:
אני יכול להיות החברה הכי טובה שלך?
אני יכול להיות החברה הכי טובה שלך?
כן אתה יכול חחח
שואל השאלה:
אויש אני מצטער לשמוע
רוצה לדבר עלזה?
אויש אני מצטער לשמוע
רוצה לדבר עלזה?
התגברתי על זה הכל טוב
וכרגע אני מעדיפה לא לספר פה לעוד אנשים מה עובר עליי
וכרגע אני מעדיפה לא לספר פה לעוד אנשים מה עובר עליי
שואל השאלה:
לא פה
ומקווה שיהיה טוב
שמח שהתגברת
ומקווה שזה לא יחזור על עצמו ושיהיה לך חיים רק מאושרים ❤
לא פה
ומקווה שיהיה טוב
שמח שהתגברת
ומקווה שזה לא יחזור על עצמו ושיהיה לך חיים רק מאושרים ❤
תודה❤
שואל השאלה:
בשביל זה אני פה :)
בשביל זה אני פה :)
שאני מרעיבה את עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה את מרעיבה את עצמך?
את לא שלמה עם הגוף שלך?
ולמה את מרעיבה את עצמך?
את לא שלמה עם הגוף שלך?
בעיקרון כן. זה והעובדה שאני שונאת את עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה את שונאת את עצמך?
זה בגלל אנשים שגרמו לך להרגיש ככה?
או שסתם ככה
ולמה את שונאת את עצמך?
זה בגלל אנשים שגרמו לך להרגיש ככה?
או שסתם ככה
אף אחד לא גרם לי לזה. תמיד היו לי מחשבות כאלה רק שעכשיו שמתי לב אליהן. אני מניחה שזה התעצם עם הזמן...
אנונימית
שואל השאלה:
לכולנו יש חסרונות אבל
את לא צריכה להרגיש רע לגבי זה או אפילו לשנוא את עצמך בגלל זה
את באמת הכי יפה כמו שאת
ובתכלס? יופי זה דבר מאוד יחסי
את יכולה להיות הכי מושלמת בעולם
ואז תהי גם הבנאדם הכי שנוא בעולם
אבל יופי פנימי זה הדבר שהכי קשה להשיג
ואני בטוח שיש לך את זה
את צריכה להבין שלא הכל בחיים זה יופי
ולהיות רזה
תהני מהחיים
אנחנו פה רק 120 שנה בשביל להינות ממה שיש
אם כל החיים את תבכי רק ותשנאי את עצמך
לא תשיגי בזה כלום
את חייבת לקחת את עצמך ביידים ולהבים שאת מדהימה כמו שאת
לכולנו יש חסרונות אבל
את לא צריכה להרגיש רע לגבי זה או אפילו לשנוא את עצמך בגלל זה
את באמת הכי יפה כמו שאת
ובתכלס? יופי זה דבר מאוד יחסי
את יכולה להיות הכי מושלמת בעולם
ואז תהי גם הבנאדם הכי שנוא בעולם
אבל יופי פנימי זה הדבר שהכי קשה להשיג
ואני בטוח שיש לך את זה
את צריכה להבין שלא הכל בחיים זה יופי
ולהיות רזה
תהני מהחיים
אנחנו פה רק 120 שנה בשביל להינות ממה שיש
אם כל החיים את תבכי רק ותשנאי את עצמך
לא תשיגי בזה כלום
את חייבת לקחת את עצמך ביידים ולהבים שאת מדהימה כמו שאת
תודה על זה. אני יושבת פה בבכי כבר כמה זמן ואין לי כוח יותר. נחמד לדעת שיש מישהו שייתן מילה טובה
אנונימית
שואל השאלה:
זה בסדר לבכות לכולנו יש ימים כאלה
ושמרגישים שאין כוח כבר
אבל משם אפשר רק לעלות
אני בעברי שהייתי ביסודי
התעללו בי
החרימו אותי
עשו לי באמת את החיים זוועה
רק בגלל שהייתי גמד
אני עברתי סיוט כל חיי
וזה קרה עד איזה כיתה יא
בכיתה יב כבר התחלתי לגבוה והתחילו להתייחס אליי יותר טוב
ואז שהגעתי לצבא השתנתי ואני בונה את עצמי לאט לאט
היתה לי תקופה רעה
ולא נתתי לזה להפיל אותי
עליתי מזה
שפרתי את עצמי
התחלתי לאהוב את עצמי
והיום ברוך ה'
אני מרגיש טוב והכל בסדר
ואני לא מושלם!
אין דבר כזה אדם מושלם
פשוט תתחילי להבין שאת הכי מושלמת כמו שאת
גם אם אף אחד לא רואה את זה
ואני תמיד פה בשבילך לתמוך בך ❤
זה בסדר לבכות לכולנו יש ימים כאלה
ושמרגישים שאין כוח כבר
אבל משם אפשר רק לעלות
אני בעברי שהייתי ביסודי
התעללו בי
החרימו אותי
עשו לי באמת את החיים זוועה
רק בגלל שהייתי גמד
אני עברתי סיוט כל חיי
וזה קרה עד איזה כיתה יא
בכיתה יב כבר התחלתי לגבוה והתחילו להתייחס אליי יותר טוב
ואז שהגעתי לצבא השתנתי ואני בונה את עצמי לאט לאט
היתה לי תקופה רעה
ולא נתתי לזה להפיל אותי
עליתי מזה
שפרתי את עצמי
התחלתי לאהוב את עצמי
והיום ברוך ה'
אני מרגיש טוב והכל בסדר
ואני לא מושלם!
אין דבר כזה אדם מושלם
פשוט תתחילי להבין שאת הכי מושלמת כמו שאת
גם אם אף אחד לא רואה את זה
ואני תמיד פה בשבילך לתמוך בך ❤
❤
אנונימית
אני כמעט ביצעתי עסקת סמים בגיל 12 ועישנתי ושתיתי בגיל 12.ועכשיו אני בת 12 אזז
אנונימית
יש לי סוד אחד שאף אחד לא יודע וכבר כתבתי אותו פה (לא מאנונימי) אז כנראה שזה כבר לא כזה סוד. אבל בכל זאת אף אחד שיודע מי אני יודע את זה עלי
יואו אתה מדהים שמע
שואל השאלה:
תודה לך^ :)
תודה לך^ :)
באותו הנושא: