7 תשובות
כי בנים מתביישים יותר
הם מתפדחים להחמיא לך...
הנה אני אגיד לך את שווה רצחח
כי היום צריך לנקוט באמצעים מאוד זהירים אחרת דברים מאוד תמימים יכולים להתפרש בצורה מאוד לא טובה
כי כשאישה מחמיאה זה מתפרש כמחמאה כשגבר מחמיא בעיקר למישהי זרה או לא קרובה זה ייתפרש לרוב כהטרדה
כי לרוב הבנים אין ביצים לבוא ולהגיד לבנות מה שהם חושבים
כי אם בן יגיד ישר יחשבו שהוא מתחיל איתך
אנונימית
באותו הנושא: