7 תשובות
זה בולשיט. הגוף לא מתרגל לג'אנק, הוא אוגר אותו בשומן. הן בטח מספרות את זה שהן לא משמינות ועובדות 24/7 בחדר כושר כדי להישאר בגודל שלהן
שואל השאלה:
הן פשוט לא עושות ספורט ולא כלום אני מכירה אותן
לא, זה לא נכון. זה שהן רזות למרות שהן אוכלות ככה קשור לחילוף החומרים בגוף. חוץ מזה, בן אדם יכול להיות רזה אבל עם כולסטרול גבוה וגם רמה גבוהה של סוכר בדם, ככה שאולי הן רזות אבל המדדים האלה יכולים להיות גבוהים אצלן
בקיצור, תמשיכי לאכול בריא (:
קשור גם לגנטיקה ומבמה הגוף
שמעי אם תאכלי גאנק פוד אבל תוציאי יותר קלוריות ממה שאת שורפת את תרזי או לא תשמיני אבל בגלל שבגאנק פוד יש הרבה קלוריות אז זה יגביל אותך ולא תוכלי לאכול מזה הרבה
שואל השאלה:
אני יודעת שאפשר לאכול מלא אבל כדי לרזות צריך לשרוף עוד יותר אבל אני מכירה אותן ממש טוב והן הולכות רק לצופים ובזמן הפנוי הן או בבריכה שלהן בבית או רואות טלוויזיה זה בנות שחושבות 24 שעות ביום בטלפון ונוכחות מלא בגלל זה שאלתי כי זה לא נראה לי הגיוני וקראתי בסטיפס פעם שאם אתה אוכל כל הזמן ג'אנק אז הגוף מתרגל לזה