4 תשובות
קשה לצאת מהמיטה בבוקר עם הגישה הנכונה כשאתה מוצף בחיים שלך את תפקידך, תפקידך, אחריותך, רגשות, משפחתך, פיות, מערכות יחסים, כשזה מרגיש שיש בעיות צרה אחרי צרה. אתה מתחיל לפזר את היום דרך עדשות "דרוד" ולצפות לעוד יום רע. מחזור של תחושת אכזבה אחרי אכזבה. לפעמים זה אפילו יכול להגיע למצב בו אתה אפילו לא רוצה לחיות. איפה שאתה מרגיש שזה לעולם לא ישתנה. . סמל מלא אהדה איתך. לא יכולתי לשנות את הלך הרוח שלי. מזל שיש לי אנשים מחיי שממשיכים לעודד אותי להמשיך. אתה רואה שיש לי הרבה כסף, בגדי בגדים, מצגות, מילות הישגים ואני עדיין לא הוגשתי. האם לא הבחינו בנתונים הסטטיסטיים של ילדים המאוחרים והתוצאה, חייהם של חייהם? יש לחץ ואחריות מטורפים שמופעלים על ילד שרגשותיו האחים, אונות חזיתיות (קבלת החלטות) עדיין לא מפותחים. שום רציונליות, מתריסה, מרדנית, דברים שכולנו צריכים לעבור. אבל כשאתה משונה בלחץ הכוכבים זה עושה לך משהו שהוא די בלתי מנוצל. הענף לא גדל ונמצא בבית יציב, ההורים שלי היו 18 מאוגדים ללא שום כסף, עדיין מרדני צעיר. ככל שהכישרון שלי התקדם והפכתי להיות אולטרה מוצלחת זה קרה בתוך קטע בשנתיים. כל עולמי התהפך על ראשו. הלכתי מילד בן 13 מעיירה קטנה להישאר ובלילה על ידי העולם עם מיליונים שאמרו כמה הם אוהבים אותי וכמה אני נהדר. אני לא יודע עלייך אבל ענווה מגיעה עם הגיל. אתה שומע דברים כאלה בתור ילד צעיר ואתה מתחיל להאמין בזה, הרציונליות באה עם הגיל וכך גם תהליך קבלת ההחלטות שלך (אחת הסיבות לכך שאתה לא יכול לשתות עד גיל 21). . . כולם עשו הכל בשבילי סולי אפילו לא למדו אפילו את יסודות האחריות. אז בשלב זה הייתי בן 18 ללא מיומנויות בעולם האמיתי, עם מיליוני בובות וגישה לכל מה שרציתי. זהו מושג מפחיד מאוד עבור כל אחד. עד שעשיתם כל תיעוד גרוע שהייתם יכולים לחשוב עליו ועברו מאחד האנשים האהובים והמעריצים ביותר בעולם לאדם המגוחך, השופט והשנוא ביותר בעולם! לטוס על הבמה על פי מחקרים הוא קלסטומין גדול יותר מאשר כמעט כל 50 אחר. . . פעילות 1/60 חחח 'ה אינדיאנג', אתה חמים, שימו לב להרבה אג"ח מסיירות ואנשים בסופו של דבר עוברים שלב של שימוש בסמים belle זה בגלל שהם לא מצליחים לנהל את הענק עליות וירידות שמגיעות עם הבדרן, התחלתי לעשות סמים די כבדים בגיל 19 והתעללתי בכל מערכות היחסים שלי. אני הופך להיות שגרתי, לא מכבד נשים, וכועס. אני מתרחק מכל מי שאהב אותי, והסתתרתי מאחורי האדם, שהפכתי להיות. הרגשתי כאילו זה לעולם לא יהפוך את זה. לקח לי שנים להתאפק מכל ההחלטות הנוראיות האלה, לתקן מערכות יחסים שבורות ומהוביטים של מערכות יחסים. למרבה המזל אלוהים בירך אותי באנשים יוצאי דופן שאוהבים אותי בשבילי. עכשיו אני מנווט את החיים הטובים ביותר בסום חם וחיי "נישואים"! ! שזו עונה וחצי בזינג אחריות חדשה מטורפת. אתה לומד סבלנות, אמון, מחויבות, טוב לב, ענווה וכל הדברים שהם נראים כמו איש טוב. כל זה לסויה גם כאשר הסיכויים נגדכם ממשיכים להילחם שישוע אוהב אתכם. . . היה יום-יומי> היה מודרני ואוהב אנשים היום לא לפי הסטנדרטים שלך, אך על-ידי אלפים מושלמים אוהבי אהבתי.
אנונימית
הכי טוב שהצלחתי למצוא..
אנונימית
שואל השאלה:
ואי תודה רבה אני ממש מעריכה את זה
אנונימית
בכיף:)
אנונימית