8 תשובות
קורה לפעמים שמילה נתקעת אצלי אבל אני לא מושפעת מהסביבה יןתר מידי כי אין למה
וואו אני כל כךך לא מושפעת מהם אפילו בהגזמה
בגדים שאני חושבת שאני יסתכלו עליי בעין שונה כי הם כולם בייסיק אני לא שמה
לא אכפת לי מהם בכלל. הם אלה שלא לומדים עכשיו ויעבדו בפיצוציה.
שואל השאלה:
כל מי שענה שהוא לא מושפע מהם, הייתם מגדירים את עצמכם הולכים נגד הזרם? ואם כן, אתם תביעו את זה שאתם לא מסכימים או שפשוט לא תעבירו את זה?
כל מי שענה שהוא לא מושפע מהם, הייתם מגדירים את עצמכם הולכים נגד הזרם? ואם כן, אתם תביעו את זה שאתם לא מסכימים או שפשוט לא תעבירו את זה?
אנונימית
אין דבר כזה בן אדם שלא מושפע בכלל
כולם מושפעים מהסביבה בצורה זו או אחרת
כולם מושפעים מהסביבה בצורה זו או אחרת
אנונימית
מושפעת באיזו מידה אבל משתדלת שלא, נגיד יש לי שיער מתולתל וממש רציתי לעשות פוני בובה כי אני חושבת שזה יפה אבל מלא חושבים שלא וזה מבגר אותי, עשיתי בסוף... אני מנסה נגיד להתלבש איך שבא לי בלי לחשוב על זה יותר מידי אבל השאלות האלה של "מה יחשבו עליי?" "זה לא רגיל זה מוזר" תמיד עוברות לי בראש. יש לי חברה מאוד חמודה, הולכת נגד הזרם אול דה וואי ואנשים ממש אוהבים אותה, ואני חושבת שהיא בערך הבן אדם הכי מגניב שקיים, היא עזרה לי דיי הרבה בזה כי אז לא הייתי לבד, והייתה מישהי שמחמיאה לי קונסטנטלי.
אני מאוד מושפעת ודווקא לא בגלל שמנסה להיות כמו כולם - להפך. לפעמים אני שוללת דברים מסויימים כי כולם אוהבים אותם וזה מרתיע אותי. אני מאוד מבדילה את עצמי מבני הנוער בסביבתי (החברים הנערים שיש לי הם בוגרים, אינטיליגנטיים ואיכותיים) ואני נהנית יותר משיח עם מבוגרים.
מצחיק לחשוב שעם כמה שאני שונה בסוף חלק מזה נגזר גם מאנטיגוניזם שהנוער מעורר אצלי
מצחיק לחשוב שעם כמה שאני שונה בסוף חלק מזה נגזר גם מאנטיגוניזם שהנוער מעורר אצלי
אנונימית
באותו הנושא: