5 תשובות
מישהו חכם אמר פעם: "תמצא עבודה שאתה אוהב ואז לא תצטרך לעבוד יום בחיים שלך."
בין אם יש בזה פרנסה רבה ובין אם יש טובות ממנה.
בין אם יש בזה פרנסה רבה ובין אם יש טובות ממנה.
אתה קורא לזה לעבוד אני קוראת לזה אפיץ את האומנות שלי לעולם ואקבל על זה כסף (:
אנונימית
בהצלחה :)^
ולאא..
ולאא..
דיכאון
בשביל זה יש שוגר דאדי
אנונימית
באותו הנושא: