6 תשובות
גם לי את לא לבד
היום שמו לי גומיות את תשרדי הכל
שואל השאלה:
זה שעתיים?
אנונימית
לא, ההרדמה לשעתיים שעה וחצי בערך.הטיפול 30/40 דקות (נראה לי)
אסור אחכ לאכול מיד... הרופאה או הרופא יגידו מתי אפשר.. הם נחמדים.
אין ממה להיבהל הכל טוב.
אל תהיי בלחץ כי זה כלום.
הכל טוב אין מה לפחד זה שטויות.
עשיתי שלושה ארבעה כאלה.
הוא מרדים לך את האיזור לשעתיים ומטפל בך.
זה זמן לנוח ולשכב כל משהו תנצלי( ;
הכל טוב.